Hasan & Partners sai ainoana suomalaistoimistona työnsä markkinoinnin ja mainonnan alan Golden Drum -kilpailun finaaliin. Arvostetun kilpailun shortlistat julkistettiin tänään.
Hasan sai kaksi “shorttia” Nykytunteen museo -työllään, joka on tehty Valtioneuvoston kanslialle. Työ on finaalissa sarjoissa Covid-19 ja Health & Wellness, Non-profit Health Awareness.
Parhaat palkitaan tulevana perjantaina.
Nykytunteen museo on virtuaalinen museo, jonka tarkoitus on auttaa tunnistamaan ja käsittelemään pandemia-ajan herättämiä tunteita.
– Museot kutsuvat kävijänsä tarkastelemaan omia tunteita ja ajatuksia, ottamaan niihin etäisyyttä ja tutkimaan niitä laajemmassa kontekstissa katsomalla taaksepäin. Siksi päädyimme luovassa työssä toteuttamaan nimenomaan virtuaalista museota, Hasan & partnersin suunnittelija Helinä Leppänen kertoi viime syksynä.
Hasan vastasi työssä luovasta ideasta ja toteutuksesta. Työssä vastaavana luovana johtajana toimi Tobias Wacker. Digitoimiston roolissa oli Into-Digital.
Nykytunteen museo voitti aiemmin tänä vuonna kolme pystiä Webby Awardsissa, jossa palkitaan maailman parhaita verkkosivuja, interaktiivisia mainoksia, verkkoelokuvia- ja videoita sekä muita verkossa olevia digitaalisia kokonaisuuksia. Työ myös nappasi digitaalisen markkinoinnin Grand One -kilpailussa ennätykselliset seitsemän finaalipaikkaa ja sai kaksi voittoa sekä kaksi kunniamainintaa.