Dispelix / 20/20 Helsinki
Mainonta

20/20 Helsingille hopeaa ja pronssia kansainvälisessä Lovie Awardsissa

10.11.2023 9:16
Mikko Perttunen
Palkinnot irtosivat innovatiivisten tuotteiden kampanjoista.

20/20 Helsinki ja Dispelix palkittiin hopealla Lovie Awardsin Teknologia-kilpailusarjassa filmillä Dispelix – The unseen simplicity. Pronssia 20/20 saavutti puolestaan yhdessä Spinnovan kanssa Markkinointi-sarjassa co-branding-kampanjalla Adidas unveils first SPINNOVA produced product.

Lovie Awards on eurooppalainen mainoskilpailu, jossa palkitaan kansainvälistä digitaalista huippuosaamista.

Technologia-sarjassa hopealla palkitussa filmissä 20/20 kertoo bränditarinan yhdessä aaltojohdintekniikkaa AR-teollisuuden laseihin kehittävän Dispelixin kanssa.

Spinnova valmistaa luonnossa hajoavaa tekstiilikuitua.

Spinnova puolestaan valmistaa luonnossa hajoavaa tekstiilikuitua ilman haitallisia kemikaaleja ja saastuttamista. Spinnovan tavoitteena on kasvaa yhdeksi maailman merkittävimmistä tekstiilikuidun tuottajista ja yksi keino tämän tavoitteen saavuttamiseen on ollut luoda vaikuttavaa tarinaa yhdessä maailmanluokan vaatebrändien kanssa. 20/20 on ollut Spinnovan kaupallisesta vaiheesta asti mukana luomassa niin Spinnovan brändiä, luovaa suunnittelua kuin myös tuotantoa liittyen erilaisiin yhteistöihin ja tuotelanseerauksiin.

– Uudet innovaatiot kiehtovat meitä, ja lähtökohtanamme on aina löytää keino esittää monimutkaiset teknologiat kiinnostavasti ja ymmärrettävästi, 20/20 Helsingin luova johtaja Jyri von Schoultz kertoo tiedotteessa.

MAINOS
MAINOS
MAINOS