Kuva: Hasan & Partners
Luovuus

Ad Age nimesi Hasan & Partnersin luovan suunnittelijan, Ayan Adenin, alan nousevaksi tähdeksi

21.5.2024 10:42
Mikko Perttunen
Aden on jo niittänyt mainetta muun muassa monimuotoisuuden puolestapuhujana.

Yhdysvaltalainen markkinointialan media Ad Age on nimennyt Hasan & Partnersin luovan suunnittelijan, Ayan Adenin, yhdeksi alan nousevista tähdistä.

Aden on julkaisun mukaan nousemassa yhdeksi alan edistyksellisimmistä ja omaperäisimmistä nuorista kyvyistä.

Hänen puolihuolimattomasti keksimänsä Make Turku Capital Again -brändioivallus johti aikanaan mainonnan suunnittelun opintoihin. Vuoden Huippujen juniorikategoriassa voitettu Hopeahuippu toi puolestaan harjoittelu- ja lopulta työpaikan Hasanilta.

Lue myös: 🔍 Ayan Aden, 26, loi turkulaisten rakastaman brändin ja voitti kansainvälisen Portfolio Night -kilpailun: ”Teen sitä, mikä on kivaa”

Aden alkaa Ad Agen mukaan olla tunnettu myös monimuotoisuuden puolustajana. Hän on muun muassa Eeva-lehden kampanjan takana, jossa tekoälyn avulla osoitettiin, kuinka kohtuuttomia naisiin kohdistuvat ulkonäköodotukset ovat.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)