Perinteikäs jenkkimedia, markkinointialan kärkijulkaisu Adweek on julkaissut jälleen vuoden parhaat toimistot maailmassa. Tänä vuonna Agency of the Year -kilpailussa oli mukana uusia sarjoja, kuten pienten ja keskisuurten toimistojen sarjat.
Kilpailun merkittävin palkinto, maailman parhaan toimistoketjun (Global Agency of the Year) titteli meni TBWA\Worldwidelle, joka vei voiton myös viime vuonna.
TBWA loisti monilla eri mittareilla, joita olivat muun muassa taloudellinen kasvu, luovan työn taso, tulosten saaminen, onnistuneet rekrytoinnit, lupaavista nuorista luovista kiinnipitäminen ja vastuullisuus.
TBWA löi finaalissa Wieden+Kennedyn, VaynerMedia, Ogilvyn, Leo Burnettin ja FCB:n.
Vuoden kansainvälisen toimiston palkinnon nappasi FCB Group India. Viime vuonna voittajana oli lukuisista menestystöistään tunnettu Publicis Italia.
Parhaana jenkkitoimistona palkittiin Anomaly, ja vuoden läpimurtotoimiston pystin vei Majority.
Mukana oli yhteensä kolme uutta sarjaa: parhaana keskikokoisena toimistona palkittiin Mischief @ No Fixed Address, parhaana pienenä toimistona Joan Creative ja vuoden monikulttuurillisimpana toimistona Translation.