Anetcom Oy ja Mainostoimisto Bananas Oy ovat yhdistyneet Brawo Branding Companyksi. Brawo Oy:n yhdistyvien osapuolten liikevaihto oli noin 3,5 miljoonaa euroa vuonna 2022.
Brawo yhdistää kahden toimijan erikoisosaamisalueet yhdeksi kokonaisuudeksi. Uusi valtakunnallisesti palveleva yritys kykenee nyt tiedotteen mukaan tarjoamaan mainostoteutukset suunnittelusta valmiiksi tuotteeksi niin diginä kuin painettunakin pintana.
– Halusimme lähteä viitoittamaan uusia keinoja tarjota laajaa mainonnan ja brändäyksen palveluvalikoimaa kohdennetusti yhdeltä luukulta. Yhdistyminen oli loogista jatkumoa pitkään jatkuneelle yhteistyöllemme Bananaksen kanssa. Asiakkaidemme tarpeet ovat kasvaneet asteittain vuosien aikana, mikä on vähitellen tiivistänyt yhteistyötämme. Saman katon alle yhdistyminen tuntui luontevalta seuraavalta askeleelta, Brawon toimitusjohtaja Aku Kaukoluoto kertoo tiedotteessa.
– Meiltä löytyy nyt resursseja myös todella isojen ja valtakunnallisten ilmeenuudistusprojektien toteuttamiseen, hän jatkaa.
Bananaksen toimitusjohtajan paikalta Brawon luovaksi johtajaksi siirtyvä Jarne Lähteenmäki näkee yhdistyvien yritysten täydentävän toisiaan.
– Anetcomin mukana Brawoon siirtyy kaikenlaisten mainospintojen tuntemus. Heiltä löytyy valtava osaaminen ja tietotaito esimerkiksi teippauksiin liittyen. Kun tähän yhdistetään meiltä Bananakselta tuleva visuaalinen suunnitteluosaaminen ja verkkosivukehityksen asiantuntijuus, saadaan aikaiseksi kokonaisvaltainen mainonnan ja brändäyksen toimija, hän summaa tiedotteessa.