Kokenut brändi- ja markkinointiosaaja Anne Giersberg on nimitetty markkinointidatatoimisto Avauksen markkinointijohtajaksi. Giersberg siirtyy Avaukselle Nestlé Nespressolta. Hän tulee vastaamaan yhtiön markkinoinnin strategiasta ja toteutuksesta sekä Avaus-brändistä kansainvälisesti.
– Avaus on äärimmäisen mielenkiintoisessa tilanteessa yrityksenä. Datavetoisuus on jokaisen organisaation strateginen päämäärä, mutta monessa yrityksessä ollaan vielä alkumatkalla. Odotan innolla, että pääsen rakentamaan Avauksen positiota kansainvälisesti, Giersberg kommentoi tiedotteessa.
Giersbergilla on yli 15 vuoden kokemus brändien johtamisesta ja kansainvälisestä kasvusta. Nestlén lisäksi hän on työskennellyt johtotehtävissä Bob the Robotilla, Arlalla sekä L´Oréalilla.