Vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijatoimisto Asennemedia nimitti alkuvuodesta Katriina Salosen uudeksi myyntijohtajakseen, toimisto tiedottaa.
Salonen työskenteli viimeisen vuoden Asennemedialla asiakkuusjohtajan roolissa. Aiemmin hän on toiminut myynnin ja markkinoinnin tehtävissä muun muassa Fonectalla ja Basso Medialla. Urallaan hän on ollut vastuussa laaja-alaisesti erilaisista markkinoinnin kampanjoista niin pienten ja keskisuurten asiakkaiden kuin kansainvälisten yritysten kanssa sekä työskennellyt radio- ja digimainonnan parissa.
Salosella on selvät sävelet sen suhteen, miten hän lähtee uutta pestiään hoitamaan.
– Usein sanotaan, että tiimi on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki. En koe sen olevan niin mustavalkoista. Ennemminkin koen, että tiimi on yhtä vahva kuin sen vahvimpien lenkkien tuki muille ja kuinka sitoutuneita ja motivoituneita ihmiset ovat, hän toteaa ja jatkaa:
– Myynnissä minua on aina inspiroinut erilaisten ihmisten kanssa työskentely ja kuinka voin omalla työkalupakillani auttaa heitä saavuttamaan tavoitteensa ja ratkaisemaan ongelmat. Koen, että tätä on paljolti myös esihenkilötyö.
Ylennyksen ohella Salosesta tehtiin myös Asennemedian osakas.
– Saimme jälleen uuden osakkaan Asennemedian henkilökunnan sisältä. Tämä on itselleni tärkeää, sillä Asennemedia on päivä päivältä yhä enemmän tekijöidensä näköinen. Se, mikä lähti yhden henkilön unelmasta, on kasvanut jo monta henkeä työllistäväksi organisaatioksi, jossa omistajia ja unelman jakajia on useampia, iloitsee Asennemedian toimitusjohtaja Ulla Vartiainen.
Lähde: Asennemedian tiedote