Mainonta

Avidly laajenee rapakon taakse yrityskaupalla

10.12.2024 16:03
Mikko Perttunen
Yhdysvalloista tulee yhtiön neljäs strateginen keskittymä.

Markkinointiteknologiayritys Avidly on ostanut amerikkalaisen Blue Frogin.

Yrityskauppa tukee yhtiön strategiaa laajentaa toimintaansa Yhdysvaltojen markkinoille. Yrityskauppa muodostaa Avidlylle neljännen strategisen keskittymän Australian ja Uuden-Seelannin, Pohjois-Euroopan ja Keski-Euroopan rinnalle.

Vuonna 2009 perustettu Blue Frog on tunnettu asiantuntemuksestaan Hubspot-alustalla, erityisesti verkkokehityksessä, hallinnoiduissa palveluissa ja strategisessa konsultoinnissa. Blue Frog tulee säilyttämään nykyisen brändinsä, mutta hyödyntää Avidlyn globaalia verkostoa ja resursseja.

MAINOS

– Yrityskauppa on käänteentekevä askel matkallamme maailman johtavaksi digitaalisen myynnin ja markkinoinnin kumppaniksi. Blue Frogin poikkeuksellinen osaaminen ja vakiintunut asema Pohjois-Amerikan markkinoilla tekee siitä ihanteellisen kumppanin tukemaan kansainvälistä kasvuamme, Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula toteaa tiedotteessa.

Lue myös: Avidly ostaa Australian ja Uuden-Seelannin alueella toimivan Hype & Dexterin

Lue myös: Avidly nimitti neljä uutta vetäjää palvelualueilleen