Markkinointiteknologiayritys Avidly on ostanut amerikkalaisen Blue Frogin.
Yrityskauppa tukee yhtiön strategiaa laajentaa toimintaansa Yhdysvaltojen markkinoille. Yrityskauppa muodostaa Avidlylle neljännen strategisen keskittymän Australian ja Uuden-Seelannin, Pohjois-Euroopan ja Keski-Euroopan rinnalle.
Vuonna 2009 perustettu Blue Frog on tunnettu asiantuntemuksestaan Hubspot-alustalla, erityisesti verkkokehityksessä, hallinnoiduissa palveluissa ja strategisessa konsultoinnissa. Blue Frog tulee säilyttämään nykyisen brändinsä, mutta hyödyntää Avidlyn globaalia verkostoa ja resursseja.
– Yrityskauppa on käänteentekevä askel matkallamme maailman johtavaksi digitaalisen myynnin ja markkinoinnin kumppaniksi. Blue Frogin poikkeuksellinen osaaminen ja vakiintunut asema Pohjois-Amerikan markkinoilla tekee siitä ihanteellisen kumppanin tukemaan kansainvälistä kasvuamme, Avidlyn toimitusjohtaja Jesse Maula toteaa tiedotteessa.
Lue myös: Avidly ostaa Australian ja Uuden-Seelannin alueella toimivan Hype & Dexterin
Lue myös: Avidly nimitti neljä uutta vetäjää palvelualueilleen