Bauer Media lanseeraa tällä viikolla uuden luovan toimiston, Bad Agencyn, joka keskittyy brändien audiopalveluihin. Toimisto tulee tarjoamaan asiakkailleen kokonaisvaltaista audiosuunnittelua ja -tuotantoa.
– Bad Agencyn tavoitteena on tehdä brändin äänestä yhtä vaikuttava kuin mitä sen visuaalisuus on. Kun ääni ja visuaalisuus kulkevat käsi kädessä, brändin viesti vahvistuu ja sen vaikutus kasvaa merkittävästi, Bad Agencya johtava Pia Pelkonen sanoo.
Bauer Medialta kerrotaan, että Bad Agency auttaa brändejä luomaan vahvan ja tunnistettavan ääni-identiteetin, joka on olennainen osa kokonaisvaltaista brändi- ja markkinointistrategiaa.
Toimiston tarjoamat ratkaisut eivät perustukaan pelkästään perinteiseen äänimainontaan, vaan tavoitteena on luoda brändille ääni, jossa sen oma identiteetti pääsee kuuluviin ja joka tavoittaa kuluttajat monissa eri kohtaamispisteissä. Tuotettu ääni levittäytyy jatkuvasti uusille alueille esimerkiksi julkisiin tiloihin kuten kauppakeskuksiin, liiketiloihin sekä kahviloihin ja ravintoloihin.
Osana Bauer Mediaa Bad Agencylla on myös valtavat audion jakelumahdollisuudet. Tiimissä tulee työskentelemään ensivaiheessa yli 20 henkilöä.