Bauer Media on solminut yhteistyösopimuksen audiomainosverkoston tuomisesta Tokmannin valtakunnalliseen myymäläverkostoon. Bauer Median audiomainonta laajenee Tokmannin noin 200 myymälään. Koko myymäläverkosto on mukana Bauerin audiomainosverkostossa tulevana kesänä.
Laajenemista edelsi vuoden 2024 syksyllä alkanut pilottihanke, jossa Bauer Media on ollut mukana ainoana audiotalona.
Bauer Median tavoitteena on rakentaa audiomainosverkostostaan Suomen laajin. Verkoston rakentaminen aloitettiin syksyllä 2023, ja tällä hetkellä se tavoittaa yhtiön mukaan 2,4 miljoonaa suomalaista viikossa. Arvion mukaan Tokmannin myymäläverkoston myötä tavoittavuus kasvaa yli miljoonalla suomalaisella per viikko.
– Kasvava yleinen kiinnostus retail-mediaa ja sen mahdollisuuksia kohtaan on vakuuttanut, että olemme kehitystyössämme oikealla tiellä. Tokmannin kanssa on mahtavaa päästä molempia osapuolia palvelleen pilottivaiheen jälkeen laajentamaan verkostokumppanuuttamme, Bauer Median toimitusjohtaja Sami Tenkanen sanoo tiedotteessa.
– Tokmannilla jo olemassa olevan myymäläaudioverkoston kokonaisvaltaisempi hyödyntäminen on luonnollinen askel kohti monikanavaisen retail-median haltuunottoa. Retail-media yhdistää brändit ja asiakkaat oikeaan aikaan oikeassa paikassa, Tokmannin Suomen liiketoiminnan kaupallinen johtaja Veli-Pekka Ääri lisää.
Lue myös: Rebl Group ja Tokmanni monivuotiseen yhteistyöhön
Lue myös: Tokmanni haastaa ruokakauppa-alaa Spar-tuotemerkillä