Mainotoimisto Bob the Robot teki vuoden 2022 aikana merkittäviä panostuksia uusiin liiketoiminta-alueisiin, muun muassa viestintään. Nyt yhtiö on vahvistanut sosiaalisen median osaamistaan nimittämällä sisältöpäälliköksi Katariina Ollarin.
Ollari on työskennellyt viimeksi TBWA\Helsingillä luovana suunnittelijana ja vaikuttajamarkkinoinnin parissa. Hänen kädenjälkensä on näkynyt esimerkiksi Finavian #MyHelsinkiAirport-kampanjassa, Suomen World Visionin lukutaitokampanjassa ja monissa Tietoevryn tasa-arvotöissä.
"Sosiaalisen median ja luovuuden yhdistäminen on aina ollut intohimoni."
– Sosiaalisen median ja luovuuden yhdistäminen on aina ollut intohimoni ja uskonkin, että some tarjoaa todella paljon mahdollisuuksia mainosalalle, Ollari kertoo tiedotteessa.
Tarve sosiaalisen median osaamiselle mainostoimistoissa kasvaa jatkuvasti. Tämä kehitys on näkynyt myös Bob the Robotin arjessa.
– Sosiaalisen median palveluiden kysyntä on kasvanut vahvasti viime vuosien aikana niin uusien kuin olemassa olevien asiakkuuksiemme kohdalla, ja siksi myös me olemme tehneet päätöksen satsata siihen vahvemmin. Kata on paitsi yksi alamme arvostetuimmista sosiaalisen median osaajista myös laajalti pidetty henkilö, joka on mitä parhain uusi vahvistus perheeseemme, Bob the Robotin toimitusjohtaja Miska Rajasuo kertoo tiedotteessa.
Sosiaalisen median osaamisen lisäksi Bob the Robot jatkaa panostuksiaan luovan suunnittelun saralla. Toimiston leivissä onkin aloittanut kolme uutta suunnittelijaa: Pia Grekula (AD), Miikka Saari (AD) ja Helinä Leppänen (Copywriter).