Suomalainen vaikuttajamarkkinointipalvelua ja -alustaa ylläpitävä Boksi on ostanut saksalaisen vaikuttajamarkkinointitoimisto The Influencer GmbH:n. Bielefeldiläinen toimisto on kasvanut nopeasti, ja sen asiakkaita ovat muun muassa Volkswagen ja Euroopan komissio. The Influencer jatkaa toimintaa omana brändinään Saksassa.
Hiljattain päättyneen 7 miljoonan euron A-rahoituskierroksen ja uuden yritysoston voimin Boksi vahvistaa laajentumistaan Keski-Eurooppaan ja avaa myös uuden DACH-alueen pääkonttorin Hampuriin.
– Voimien yhdistäminen The Influencerin kanssa on meille iso askel. Tuomme yhteen heidän osaamisensa ja yhteytensä Saksan sisällöntuottajamarkkinoihin ja omat teknologiset ratkaisumme. Boksin toimitusjohtaja Lasse Laaksonen kertoo tiedotteessa.
Lue myös: Vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut Boksi keräsi 7 miljoonan euron rahoituksen