MTV:n nykyisten suoratoistopalveluiden, MTV Katsomon ja C Moren, sisällöt muuttavat uuteen palveluun, joka jatkaa MTV Katsomon nimellä.
Helmikuussa suoratoistopalvelu C Moren liiketoiminta siirtyi Telia Finlandilta MTV:lle. Lokakuun 10. päivä julkaistava uusi MTV Katsomo kerää kaikki MTV:n sisällöt yhteen osoitteeseen.
– Yhtenäistämme myös brändejämme osaksi tuttua MTV-brändiperhettä. MTV:n suoratoistopalvelujen katselu on ollut tänä vuonna upeassa kasvussa, ja tämä strateginen muutos mahdollistaa meille kasvun jatkumisen, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Johannes Leppänen tiedotteessa.
Leppänen kertoo, että mainostaja-asiakkaita uusi MTV Katsomo palvelee sekä laajalla tavoitettavuudella että kohdennetuilla ratkaisuilla. Total TV yhdistää lineaarisen TV:n ja videomainonnan.