Kuva: Canva Pty Ltd.
Viestintä

Cannes-viikon päätteeksi Suomeen aiempia kirkkaampi Leijona – Fortumin ja Fishheartin kalatieinnovaation viestinnälle hopeaa

24.6.2024 10:58
Mikko Perttunen
Suomalaistyöt saivat Cannesista yhteensä kolme palkintoa.

Fortumin ja Fishheartin kalatieinnovaation viestintä voitti Cannes Lionsissa viime perjantaina Hopeisen leijonan.

Voitto irtosi Sustainable Development Goals -sarjassa.

Hankkeen strategiasta ja viestinnästä vastasi TBWA\Helsinki.

Lue myös: Suomalaisen kalatieinnovaation viestinnälle Cannes-ehdokkuus vastuullisuussarjassa

Palkinto oli kolmas suomalaistyö tämän vuoden Cannes Lions -kilpailussa. Supercellin Brawl Stars -kampanja ja Erma & Reinikaisen suunnittelema Adoptiolive voittivat aiemmin samalla viikolla Pronssiset leijonat.

Lue myös: Supercellille pronssileijona Cannesista

Lue myös: Toinen pronssileijona Suomeen – Erma & Reinikaisen suunnittelemalle Adoptiolivelle palkinto Media-sarjassa

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)