Viestintä
Cannes-viikon päätteeksi Suomeen aiempia kirkkaampi Leijona – Fortumin ja Fishheartin kalatieinnovaation viestinnälle hopeaa
24.6.2024 10:58
Mikko Perttunen
Suomalaistyöt saivat Cannesista yhteensä kolme palkintoa.
Fortumin ja Fishheartin kalatieinnovaation viestintä voitti Cannes Lionsissa viime perjantaina Hopeisen leijonan.
Voitto irtosi Sustainable Development Goals -sarjassa.
Hankkeen strategiasta ja viestinnästä vastasi TBWA\Helsinki.
Lue myös: Suomalaisen kalatieinnovaation viestinnälle Cannes-ehdokkuus vastuullisuussarjassa
Palkinto oli kolmas suomalaistyö tämän vuoden Cannes Lions -kilpailussa. Supercellin Brawl Stars -kampanja ja Erma & Reinikaisen suunnittelema Adoptiolive voittivat aiemmin samalla viikolla Pronssiset leijonat.