Citycon lanseeraa uuden myynti- ja mainospaikkojen brändin. Spotlight-brändin päivitettyyn tuotevalikoimaan kuuluvat esimerkiksi promootiopaikat, pop-up-tilat, mainospinnat ja jopa koko keskuksen kattava näkyvyys.
Cityconilla on 33 keskusta, joissa vierailee vuosittain 140 miljoonaa kävijää. Citycon laajentaa tarjontaansa perinteisen vuokraustoiminnan ulkopuolelle ja tarjoaa vähittäiskauppiaille räätälöityjä tiloja.
Suomessa Cityconilla on seitsemän kauppakeskusta: Iso Omena ja Lippulaiva Espoossa, Vantaan Myyrmanni, Tampereen Koskikeskus, Lappeenrannan Iso Kristiina, Lahden Trio ja Porin Iso Karhu.
– Vähittäiskaupan kehittyessä Citycon pysyy edelläkävijänä yhdistämällä vahvan perustamme perinteisessä vuokrauksessa entistä joustavimpiin ratkaisuihin. Spotlight tarjoaa helpon pääsyn pohjoismaisille markkinoille monilla vaihtoehdoillaan, toteaa Cityconin vuokrausliiketoiminnasta vastaava johtaja Jussi Vyyryläinen tiedotteessa.
Spotlight on suunniteltu sopimaan lyhyen aikavälin pop-up-tilojen testijaksoista pitkän aikavälin strategisiin sijoitteluihin.
– Spotlight yksinkertaistaa markkinoille tuloa, sillä asiantuntijatiimimme tarjoaa tukea brändille oikeiden paikkojen ja tuotteiden löytämisessä, sanoo Vyyryläinen.
Spotlightilla on jokaisessa maassa oma tiimi, joka toimii vähittäiskauppiaiden kumppanina ja tarjoaa markkinatuntemusta oikeiden paikkojen ja tuotteiden valitsemisessa.
Spotlight-brändi on kehitetty yhteistyössä norjalaisen Try Designin kanssa.