TV-kilpailu Diilin neuvonantaja, brändistrategi Toni Lähde lähestyi välittömästi ohjelman kuvausten jälkeen finaalissa kilpaillutta Tiina Räisästä uuden yritysideansa tiimoilta.
– Harvoin sitä saa seurata kuusi viikkoa putkeen, miten ihminen onnistuu todella vaikeissa liiketoiminnallisissa tehtävissä, äärimmäisen paineen alla, ja Tinu teki sen, sekä tiimien johtamisen hyvin poikkeuksellisella tasolla. Eihän minulla käytännössä ollut muuta vaihtoehtoa kuin ottaa puhelin käteen ja soittaa hänelle ennen kuin joku muu ehtii, Lähde toteaa tiedotteessa.
Kyseinen yritysidea on sosiaalisen median sisältömarkkinointiin keskittyvä Dunbar Oy, joka on Lähteen sekä digimarkkinointitoimisto Don & Brancon toimitusjohtaja Henrik Kailan yhdessä ideoima sometoimisto ja -studio.
– Yksinkertaisesti sanottuna autamme yrityksiä lisäämään heidän brändinsä tunnettavuutta ja merkityksellisyyttä omassa kohderyhmässään, Kaila kertoo tiedotteessa.
Räisäsen rooli yrityksessä on johtaa operatiivista toimintaa ja luoda Dunbarille pohja, jonka päälle kestävää liiketoiminta on hyvä rakentaa.
Diilissä Räisäsen kanssa kilpaillut Viljami Harjuniemi liittyi myös yhtiön omistajapohjaan kehitystyön aikana ja kantaa vastuuta yrityksen operatiivisesta toiminnasta yhdessä Räisäsen kanssa.