Tosi-tv-ohjelma Diilin johtoryhmästä tuttu Toni Lähde vahvistaa digitaalisen bränditoimisto Don & Brancon rivejä. Uudessa neuvonantajan roolissaan Lähde keskittyy vetämään brändin ja markkinoinnin auditointeja digitaalisuuden näkökulmasta ja rakentamaan brändistrategioita.
Lähteen operatiivinen rooli Macwellillä päättyi vastikään, mutta hän jää yritykseen omistajaksi. Lähde on yksi vuonna 2007 perustetun mainostoimiston perustajista.
Don & Brancon ja Lähteen yhteistyö tarjoaa yritys- ja kuluttajabrändeille työpajatyöskentelyn kautta uuden näkökulman brändin rakentamiseen digitaalisessa ympäristössä.
– Ajattelutavan muuttaminen muuttaa maailmaa, ja menestyksen edellytykset täyttävä yritysbrändi luodaan ainoastaan laadukkaiden työpajojen kautta. Kaikki muu on itsensä huijaamista, Lähde toteaa tiedotteessa.
Lähde on yhdessä Don & Brancon toimitusjohtajan Henrik Kailan ja suunnittelutiimin johtajan Matti Virtasen kanssa ollut mukana myös perustamassa sosiaalisen median toimisto Dunbaria.
– On huikeaa saada Suomen tunnetuin brändistrategi vahvistamaan asiantuntijatiimiämme ja päästä rakentamaan digitaalisesti entistä vaikuttavampia brändejä, Kaila sanoo.