Miltton on nimittänyt Emmi Teräksen dataohjautuvien markkinointipalveluiden vetäjäksi Suomessa.
Teräksellä on pitkä kokemus kansainvälisen markkinoinnin johtotehtävistä sekä digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä. Hän on aiemmin työskennellyt Finnairin kansainvälisessä markkinointitiimissä sekä mediatoimisto Starcomin Lontoon toimistossa.
–Uskon vahvasti, että datan hyödyntäminen asiakkaan arjen helpottamiseksi on avain tulevaisuuden kaupalliseen menestykseen, Teräs kertoo tiedotteessa.
Milttonilla on kokemusta dataohjautuvasta markkinoinnista Ruotsin markkinoilta.
Dataohjautuva markkinoinnin palveluiden laajentuminen Suomeen täydentää Milttonin markkinointipalveluita erityisesti yrityksille strategisesti sopivien oikeiden dataohjautuvien ratkaisujen kartoittamisessa, markkinoinnin automaation, CDP- ja CRM-ratkaisujen toteuttamisessa, asiakaspolkujen rakentamisessa sekä kokonaisuuden ympärille rakennettavassa analytiikassa.
Milttonilla on kokemusta dataohjautuvasta markkinoinnista Ruotsin markkinoilta, jossa asiakkaita ovat muun muassa Panasonic, NK, Coop, Ruotsin Punainen risti ja Easypark.
Milttonin brändi- ja markkinointipalvelut työllistävät noin 150 asiantuntijaa Miltton-ryhmän noin 430 asiantuntijasta.