Kuva: Cannes Lions
Toimistot

Ensimmäiset Cannes Lions -ehdokkaat julki: suomalainen lemmikkibisnes vahvasti edustettuna

16.6.2024 16:04
Mikko Perttunen
Suomalaistöitä ehdolla seitsemässä sarjassa ja yli kymmenessä kategoriassa.

Cannes Lions julkisti usean sarjan finalistitöitä lauantain ja sunnuntain aikana. Mukana on jo useita suomalaisehdokkaita.

Visit Turku Archipelago ja Bond Creative Agency ovat ehdolla Design-sarjan Creation of the New Brand Identity -kategoriassa.Saariston uudella brändi-identiteetillä.

McDonald’sin ja Nord DDB Helsingin Big Mac -salaliittoteoria on ehdolla Entertainment-sarjan Use of Humour -kategoriassa.

Lue myös: McDonald’s rakensi kampanjassaan salaliittoteorian – ilmiantajille ilmaisia hampurilaisia

Pelitalo Supercellin Brawl Stars -pelin Starr Park CCTV -kampanja on ehdolla Entertainment for Gaming -sarjan Audio-Visual Content -kategoriassa.

Visit Finlandin ja SEK:n Masterclass of Happiness -kampanja on ehdolla Health & Wellness -sarjan Brand-led Education & Awareness -kategoriassa.

Lue myös: Visit Finland tuotteistaa suomalaisen onnellisuuden

Erma & Reinikaisen Mustille ja Mirrille suunnittelema Adoptio Live on ehdolla Media-sarjassa yhteensä kolmessa eri kategoriassa.

Lue myös: Erma & Reinikaisen suunnittelema Adoptiolive-kampanja paljastaa kissakriisin – livelähetystä löytökissoista voi seurata vaikka bussipysäkillä

Hau-hau Championin koiranruoka-automaatti on ehdolla myös Media-sarjassa, tarkemmin sen Use of Outdoor -kategoriassa. Kampanjan toteutuksesta vastasi TBWA\Helsinki.

Lue myös: Ulkomainos onkin koirien maisteluautomaatti – tekoälykamera erottaa koiran muista eläimistä ja lapsista

Kansainvälisen solidaarisuussäätiön yhdessä United Imaginationsin kanssa toteutettu Heritage-kampanja on ehdolla PR-sarjan kahdessa eri kategoriassa.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)