Cannes Lions julkisti usean sarjan finalistitöitä lauantain ja sunnuntain aikana. Mukana on jo useita suomalaisehdokkaita.
Visit Turku Archipelago ja Bond Creative Agency ovat ehdolla Design-sarjan Creation of the New Brand Identity -kategoriassa.Saariston uudella brändi-identiteetillä.
McDonald’sin ja Nord DDB Helsingin Big Mac -salaliittoteoria on ehdolla Entertainment-sarjan Use of Humour -kategoriassa.
Lue myös: McDonald’s rakensi kampanjassaan salaliittoteorian – ilmiantajille ilmaisia hampurilaisia
Pelitalo Supercellin Brawl Stars -pelin Starr Park CCTV -kampanja on ehdolla Entertainment for Gaming -sarjan Audio-Visual Content -kategoriassa.
Visit Finlandin ja SEK:n Masterclass of Happiness -kampanja on ehdolla Health & Wellness -sarjan Brand-led Education & Awareness -kategoriassa.
Lue myös: Visit Finland tuotteistaa suomalaisen onnellisuuden
Erma & Reinikaisen Mustille ja Mirrille suunnittelema Adoptio Live on ehdolla Media-sarjassa yhteensä kolmessa eri kategoriassa.
Hau-hau Championin koiranruoka-automaatti on ehdolla myös Media-sarjassa, tarkemmin sen Use of Outdoor -kategoriassa. Kampanjan toteutuksesta vastasi TBWA\Helsinki.
Kansainvälisen solidaarisuussäätiön yhdessä United Imaginationsin kanssa toteutettu Heritage-kampanja on ehdolla PR-sarjan kahdessa eri kategoriassa.