Suomalaiskampanjat menestyivät mainontaa ja markkinointiviestintää palkitsevassa Eurobest-kilpailussa.
TBWA\Helsinki vastasi Fishheartin Fortumin Leppikosken padolle toteuttaman kalatieinnovaation viestinnästä, ja hanke voitti kultaisen palkinnon Innovation sarjassa kategoriassa Applied Innovation.
Hopeisen palkinnoin nappasi Metacoren Unlocking Merge Mansion -kampanja Entertainment-sarjan Talent: Digital & Social -kategoriassa. Monikansallisesti tuotetun kampanjan taustalla oli Reaktor Helsinki.
Pronssia puolestaan saivat McDonald’sin, Vainin ja Nord DDB Helsingin McDrip-kampanja Design-sarjan kategoriassa Consumer Durables, TBWA\Helsingin suunnittelema CMI – Martti Ahtisaari Peace Foundationin Avaimet rauhaan -kampanja PR-sarjan kategoriassa Not-for-profit / Charity / Government sekä Hasan & Partnersin World’s Toughest Fixille suunnittelema kampanja Creative Strategy -sarjan kategoriassa Challenger Brand Strategy.
Eurobestien Grand Prix- ja erikoispalkinnot jaetaan huomenna keskiviikkona.
Lue myös: Eurobestien finalistit julki – McDrip ihastuttaa edelleen