Kansainvälisen viestinnän alan kilpailun Sabre Awardsien EMEA-alueen finalistit on julkistettu. Suomalaistöitä on ehdolla yhteensä 14 kategoriassa.
Pohjoismaisten töiden joukossa on kolme ehdokasta: Visit Kotka-Haminan ja SEK:n Offline Island – The world's first phone-free island, Sähköteknisen Kaupan Liiton ja Netprofilen STK: Electrifying the green transition in the construction sector ja Caverionin ja Kurion Finland's Energy-Wisest School.
Lue myös: Ulko-Tammion saarta markkinoidaan puhelimettomana
Kurion ja Caverionin työ on ehdolla myös Corporate Reputation -kategorian Employer Branding -sarjassa.
SEK:ltä on kaiken kaikkiaan kuusi ehdokkuutta kilpailussa viidellä eri työllä.
Edellä mainitun lisäksi Diakonia-ammattikorkeakoulun Romako-hankkeen Taustasta riippumatta -kampanja on ehdolla Marketing Communications -kategorian Inclusive marketing -sarjassa sekä Non-corporate-kategorian Educational and Cultural Institutions -sarjassa, Kauppapuutarhaliiton Energy crisis as a business and reputational threat -työ Advocasy-kategorian Issues Management -sarjassa, Ammattiosaamisen kehittämisyhdistys AMKE ry:n Lanes open - The image reformer of vocational education and training -kampanja Specialist Audience -kategorian Marketing to Youth -sarjassa ja Visit Finlandin Happiness Camp Consumer Services -kategorian Travel & Tourism -sarjassa.
Lue myös: Visit Finland tuotteistaa suomalaisen onnellisuuden
Netprofile on finaaliehdokkaana STK-kampanjansa lisäksi Business-to-business-kategorian Chemicals & Industrials -sarjassa Sumille tehdyillä Recycling revolution: Sumi's bold move wins- sekä Trailblazing circular economy success - Ministry awards Sumi the highest honours -kampanjoilla sekä Etteplanin Green transition coming up! -kampanjalla Technology-kategorian Software & Services -sarjassa.
Kurio on ehdolla Helenin This Influencer Does Not Exist - But Can Go Viral -työllä Business-to-business-kategorian Energy and Natural Resources -sarjassa.
Lue myös: Energiaseikkailija Ellen hyppäsi lastenkirjan sivuilta someen opettamaan energiasta
Brunnen Communications on puolestaan mukana Corporate Reputation -kategorian Executive Communications -sarjassa OX2 Finlandille tehdyllä työllä Dialogue as the Key to Success in Renewable Energy Projects sekä Habita Finlandille tehdyllä From a Deeply Broken Reputation to the Top 3 Influencer in Its Field in Finland -työllä Business-to-business-kategorian Real Estate & Construction -sarjassa.
Ahjo Communications nappasi kaksi finaalipaikkaa terveydenhuollon Healthcare-kategoriassa. Consumer Health -sarjaan nimettiin Boehringer Ingelheim Finlandille tehty Get to know your kidneys -työ ja Pharmaceutical: RX -sarjaan Indiviorille tehty Zero Drug Deaths -työ.
Juttua muokattu klo 14.37: Lisätty alun perin jutusta puuttunut Brunnen Communications kahden ehdolla olevan työn yhteyteen.