Windows95Man Valokuitusen mainoskuvauksissa. Kuva: Valokuitunen
Mainonta

Euroviisuedustajan hyödyntäminen markkinoinnissa alkaa – Windows95Manista tulee ValokuitunenMan

12.3.2024 8:13
Mikko Perttunen
Teemu Keisteri haluaa valita yhteistyöt tarkoin.

Teemu Keisterin Windows95Man-hahmo tähdittää valokuituyhtiö Valokuitusen markkinointia keväästä alkaen.

Suomen Euroviisuedustaja on haluttu mainoskasvo. Viime vuoden viisuedustaja Käärijää eli Jere Pöyhöstä vietiin ennen kisaa ja sen jälkeen kampanjasta toiseen. Esimerkiksi DNA:n Lahjakäärijä-kampanja oli ehdolla myös mainoselokuvien Voitto-kilpailussa.

Valokuitusen verkossa kuluttajaa ei ole sidottu yhteen nettiliittymän tarjoajaan, vaan hän pystyy kilpailuttamaan liittymänsä sähkösopimuksen tapaan.

– 1990-luvun antisankari modernin internetin puolestapuhujana tuo yhteistyöhön hauskan kontrastin, Valokuitusen markkinointi- ja viestintäjohtaja Lisa Kukila kertoo tiedotteessa.

Keisteri haluaa valita yhteistyöt tarkoin.

– Sen jälkeen, kun paikka Euroviisuissa varmistui, meitä on revitty vähän joka suuntaan. Valokuitusen tuote on hyvä ja myös kotimaisuus oli tärkeä kriteeri. Arvomme kohtaavat, Keisteri sanoo tiedotteessa.

MAINOS
MAINOS
MAINOS