Teemu Keisterin Windows95Man-hahmo tähdittää valokuituyhtiö Valokuitusen markkinointia keväästä alkaen.
Suomen Euroviisuedustaja on haluttu mainoskasvo. Viime vuoden viisuedustaja Käärijää eli Jere Pöyhöstä vietiin ennen kisaa ja sen jälkeen kampanjasta toiseen. Esimerkiksi DNA:n Lahjakäärijä-kampanja oli ehdolla myös mainoselokuvien Voitto-kilpailussa.
Valokuitusen verkossa kuluttajaa ei ole sidottu yhteen nettiliittymän tarjoajaan, vaan hän pystyy kilpailuttamaan liittymänsä sähkösopimuksen tapaan.
– 1990-luvun antisankari modernin internetin puolestapuhujana tuo yhteistyöhön hauskan kontrastin, Valokuitusen markkinointi- ja viestintäjohtaja Lisa Kukila kertoo tiedotteessa.
Keisteri haluaa valita yhteistyöt tarkoin.
– Sen jälkeen, kun paikka Euroviisuissa varmistui, meitä on revitty vähän joka suuntaan. Valokuitusen tuote on hyvä ja myös kotimaisuus oli tärkeä kriteeri. Arvomme kohtaavat, Keisteri sanoo tiedotteessa.