Finnair ja Ykkösmedia Oy ovat tehneet yhteistyösopimuksen mediamyynnistä Finnairin lennonaikaisessa viihdejärjestelmässä. Viihdejärjestelmä on käytössä kaikissa Finnairin 24 kaukoliikennekoneessa istuimissa olevan henkilökohtaisen näytön kautta.
Lennonaikaisen viihdejärjestelmän sisältö koostuu personoiduista lentotiedoista ja valikoimasta elokuvia, tv-sarjoja ja musiikkia. Mukana on myös pelejä sekä Finnairin ja kumppaneiden asiakasviestinnän sisältöjä. Lisäksi sisällössä on mukana mainontaa.
– Mainonta muodostaa osan viihdejärjestelmän monipuolisesta sisällöstä ja sitä kautta asiakaskokemuksesta, Finnairin asiakaskokemuksen kehityspäällikkö Anna Castello kertoo tiedotteessa.
Lue myös: Finnairin mainos äänestettiin Vuoden huiputukseksi: “Oppikirjaesimerkki viherpesusta”