Suomen suurin autokorjaamo- ja varaosaliikeketju Fixus kirkasti brändiään ulkoasun sekä brändilupauksen osalta. Brändin ytimeen nostettiin aito asiakasymmärrys ja reilu asiantuntijuus. Näistä syntyi uusi slogan “Helppo kyllä”.
Lähes 20-vuotiaan brändin ulkoasu modernisoitiin ja tuotiin nykypäivään, mutta samalla säilytettiin kuitenkin tunnistettavat piirteet ja yhteys vanhaan. Uudistetussa Fixus-logossa näkyy tunnettu muotokieli sekä brändivärit, ja se otetaan toimipisteissä käyttöön vaiheittain.
Brändin kirkastuksen myötä Fixus toteutti myös uutta kuva-, ääni- ja videomainontaa, joissa hyödynnettiin esimerkiksi tekoälyn tuomia mahdollisuuksia. Fixukselle luotiin kokoelma samaistuttavia henkilöhahmoja, jotka edustavat suomalaisia autoilijoita.
Suomessa on tällä hetkellä 350 Fixus-toimipistettä. Huoltopalveluiden lisäksi tärkeä osa ketjun palveluita ovat varaosamyymälät.