Canva Pty Ltd
Brändit

Fixus uudisti brändinsä ja nosti uudeksi kärjekseen helppouden

27.5.2024 14:23
Mitra Vasara
Suomessa on 350 Fixus-toimipistettä.

Suomen suurin autokorjaamo- ja varaosaliikeketju Fixus kirkasti brändiään ulkoasun sekä brändilupauksen osalta. Brändin ytimeen nostettiin aito asiakasymmärrys ja reilu asiantuntijuus. Näistä syntyi uusi slogan “Helppo kyllä”. 

Lähes 20-vuotiaan brändin ulkoasu modernisoitiin ja tuotiin nykypäivään, mutta samalla säilytettiin kuitenkin tunnistettavat piirteet ja yhteys vanhaan. Uudistetussa Fixus-logossa näkyy tunnettu muotokieli sekä brändivärit, ja se otetaan toimipisteissä käyttöön vaiheittain.

Brändin kirkastuksen myötä Fixus toteutti myös uutta kuva-, ääni- ja videomainontaa, joissa hyödynnettiin esimerkiksi tekoälyn tuomia mahdollisuuksia. Fixukselle luotiin kokoelma samaistuttavia henkilöhahmoja, jotka edustavat suomalaisia autoilijoita. 

Suomessa on tällä hetkellä 350 Fixus-toimipistettä. Huoltopalveluiden lisäksi tärkeä osa ketjun palveluita ovat varaosamyymälät. 

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)