Petri Virkkunen/Duunitori
Brändit

Gofore on Suomen paras työnantajabrändi, Vincitillä paras rekrytointikampanja

5.11.2021 9:45
Toni Rajamäki
Goforen kanssa finaalissa olivat Aava & Bang ja Solita.

Työnhakupalvelu Duunitorin järjestämässä Rekrygaalassa palkittiin muun muassa vuoden paras työnantajabrändi ja paras rekrytointikampanja. Parhaan työnantajabrändin titteli meni digitaalisia palveluita tarjoavalle Goforelle ja parhaan rekrytointikampanjan titteli teknologiayritys Vincitille.

Goforen kanssa pystistä taistelivat markkinointitoimisto Aava & Bang ja IT-alan toimija Solita. Tuomariston perusteluissa Goforen kuvaillaan toimivan voimakkaasti kilpaillulla toimialalla ja pärjäävän siellä erinomaisesti. Yritystä kuvaillaan hyvämaineiseksi, arvostetuksi ja oman kohderyhmänsä keskuudessa alansa tunnetuimmaksi työnantajaksi. Tuomaristo kehuu myös Goforea konkreettisista teoista ja kannanotoista paremman työelämän eteen. Yritys on halunnut näkyvästi edistää esimerkiksi naisten työllistymistä IT-alalle sekä näyttänyt mallia paikattoman työn yleistymisessä.

– Vuoden työnantajabrändi -tunnustus kuuluu kaikille goforelaisille, sillä työnantajabrändityötä tehdään yhdessä. Jokainen saa osallistua työhön niin kuin kokee hyväksi ja itse haluaa. Kiitos rekrytiimille, markkinoinnille ja kaikille goforelaisille, sanoo Goforen rekrytoinneista vastaava Anni Roinila (kuvassa vasemmalla) Duunitorin tiedotteessa.

Vincitin kanssa parhaan rekrytointikampanjan tittelistä kisasivat teknologiayritys Futurice ja kodinelektroniikkaketju Gigantti. Vincit voitti kilpailun Tajjuutko AaTeeKoon piälle? -rekrykampanjallaan, jossa kerrottiin yrityksen laajentumisesta Kuopioon.

Savon murteella toteutettu kampanja oli tulosten valossa jättimenestys. Hakemuksia ohjelmistokehittäjän ja Kuopion-toimiston vetäjän tehtäviin tuli yhteensä 130, ja Savon Sanomien verkkosivuilla ollut bannerimainos keräsi 100 000 näyttökertaa. LinkedInissä kampanjan julkaisu sai liki 8000 näyttökertaa ja Twitterissä liki 14 000 näyttökertaa.

MAINOS
MAINOS
MAINOS