Kuva: Kuvakaappaus Haltin brändivideolta
Brändit

Halti uudistaa brändinsä ja hakee kansainvälistä kasvua

6.3.2025 15:48
Mikko Perttunen
Uudistuksessa Haltin logo ja symboli muuttuvat.

Halti näyttäytyy tästä kuusta eteenpäin uudistetulla brändillä ja visuaalisella ilmeellä.

Vuonna 1976 perustetulta Haltilta kerrotaan, että brändiuudistusta on ollut tekemässä sen eri vaiheissa lähes koko Haltin henkilökunta. Keskiöön on tiedotteen mukaan tuotu laadukkaat tuotteet, pitkä kokemus varustautumisesta äärimmäisiin olosuhteisiin, suomalainen sisu, aitous ja suorapuheisuus sekä Haltin vahvat arvot, missä yhdessä tekeminen, korkea laatu ja vastuullisuus korostuvat.

MAINOS

Brändi-identiteetin uudistuksen myötä myös Haltin logo ja symboli uudistuvat. Ne ovat saaneet inspiraationsa brändin alkuperäisestä muotokielestä. Logo on modernisoitu Halti-teksti ja tuntureiden risteymää kuvaava symboli esiintyy nyt itsenäisenä ja aiempaa vahvempana.

Muutoksena edelliseen, vuoden 2016 logoon tunturit on vapautettu ympyrästään.

– Brändiuudistuksemme ei ole vain uusi logo, se on yhdessä kirkastettu ajatus kaikesta siitä, mitä olemme ja mitä teemme. Brändi on lopulta lupaus, jonka asiakkaan oma kokemus lunastaa, brändiuudistusta johtava Haltin markkinointijohtaja Hanna Kauste hehkuttaa.

Haltin uusi logo ja symboli.

– Vahva brändi rakennetaan yhteisellä vahvalla visiolla, mitä kaikki haltilaiset vievät eteenpäin omassa työssään. On ollut hienoa, miten lähes jokainen haltilainen on antanut tähän oman panoksensa, ja miten ennen kaikkea teimme tämän kaiken yhdessä, hän jatkaa.

Haltin brändiuudistus tähtää kansainvälisen aseman vahvistamiseen ja kasvuun. Markkinointipanostuksia on lisätty kotimaan lisäksi kaikilla Haltin päämarkkinoilla.

Haltin tuotteissa uusi logo ja symboli näkyvät syksyllä 2025.

MAINOS