Hartwall
Brändit

Hartwall laajentaa yhteistyötään PepsiCon kanssa ja saa valikoimaansa huipputunnetut brändit

26.8.2022 11:55
Toni Rajamäki
"Uuden avauksemme myötä voimme tarjota asiakkaillemme hieman ekstraa niin kauppa- kuin ravintolapuolella", sanoo Hartwallin toimitusjohtaja Kalle Järvinen.

Hartwall laajentaa yhteistyötään yhdysvaltalaisen elintarvikejätin PepsiCon kanssa, minkä myötä Hartwallin valikoima kasvaa kahdella globaalilla menestysbrändillä.

Hartwall kertoo, että yhtiö alkaa myymään, markkinoimaan ja jakelemaan PepsiCon Lay’s-perunalastuja ja Doritos-maissilastuja Suomessa. Entuudestaan Hartwalliin valikoimaan ovat kuuluneet PepsiCon juomat, kuten Suomen suosituin virvoitusjuoma Pepsi Max. Muita PepsiCon tunnettuja juomabrändejä ovat muun muassa Gatorade, 7 Up ja Mountain Dew.

MAINOS

Lay's on maailman suosituin perunalastu. Brändi luotiin vuonna 1932, ja siitä tuli ensimmäinen snack-valmistaja, joka käytti televisiomainoksia markkinoinnissaan. Doritos puolestaan on maailman suurin tortillalastubrändi.

– Olemme tehneet pitkään tiivistä yhteistyötä PepsiCon kanssa, ja nyt meille aukesi loistava mahdollisuus laajentaa sekä yhteistyötämme että valikoimaamme. Uuden avauksemme myötä voimme tarjota asiakkaillemme hieman ekstraa niin kauppa- kuin ravintolapuolella, sanoo Hartwallin toimitusjohtaja Kalle Järvinen tiedotteessa.

Hartwallin emoyhtiö Royal Unibrew on jo entuudestaan tuonut Lay’s- ja Doritos-sipsejä Tanskaan, ja nyt yhteistyö laajenee myös muihin Pohjoismaihin. Suomessa Lay’sin ja Doritosin tuonnista on tähän asti vastannut Orkla Suomi.

MAINOS