Hasan & partners on voittanut design-kilpailu Red Dotin Brand Design and Identity -sarjan. Voitto irtosi suomalaiselle Resand Oy:lle tehdyllä brändi-identiteetillä, joka sisälsi yrityksen uudelleenasemoinnin, nimeämisen ja visuaalisen identiteetin.
Resand Oy on valimoiden jätehiekan kierrätykseen erikoistunut teknologiayritys, joka hakee vahvaa kasvua muun muassa Saksassa ja Keski-Euroopassa.
– Vahva design-osaaminen on ollut Hasanin kulmakiviä yrityksen perustamisesta lähtien, mutta varsinkin viime vuosina olemme onnistuneet nostamaan profiiliamme kansainvälisesti. Olen erittäin tyytyväinen, että tunnustus tuli jälleen kansainvälistä kasvua hakevalle innovatiiviselle suomalaisyritykselle, toimitusjohtaja Riku Vassinen toteaa tiedotteessa.
Vuonna 2023 hasan & partners voitti kaksi tunnustusta Teslojen akuista sähkövarastoja rakentavalle Cactokselle tehdystä brändi-identiteetistä.