Kauppaketju Jula kertoo lanseeravansa Kodinfiksaajaperheen, jonka ovat kehittäneet Jula Creative Studion luova tiimi sekä tuotantoyhtiö FLX.
Kampanjassa katsoja pääsee Julan kodinfiksaajaperheen mukaan ostoksille Julan tavarataloon. Perheen 1-vuotiaalla on kuitenkin 55-vuotiaan sisäinen ääni ja kokeneen kodinfiksaajan persoonallisuus.
Kodinfiksaajaperhe-mainosvideoiden lisäksi Jula tuottaa taktisia videoita, joissa käytetään samaa tunnistettavaa sävyä. Vuoden aikana Jula Creative Studio tuottaa myös sesonkivideoita, joiden keskiössä on Julan tuotteiden käyttö erilaisissa kausiprojekteissa.
Vuosi 2025 on Julalle historiallinen, sillä yritys vastaa nyt ensi kertaa brändiviestinnästään itse. Jula Creative Studion luova tiimi on perusidean taustalla ja on tehnyt yhteistyötä tuotantoyhtiö FLX:n kanssa käsikirjoituksen laatimisessa sekä ohjauksen, kuvausten ja jälkikäsittelyn toteutuksessa.
– Brändiviestinnän toteuttaminen itse merkitsee meille yrityksenä paljon. Se antaa meille enemmän luovaa vapautta, nopeuttaa päätöksentekoprosesseja ja luo läheisemmän yhteyden organisaation kaikkien osien välille. Vuonna 2025 me haluamme nostaa viestintämme uudelle tasolle, Julan vt. markkinointijohtaja Christian Blank kertoo tiedotteessa.