Helsingin Messukeskuksessa järjestetään ensi vuoden maaliskuussa uusi verkossa tapahtuvaan myyntiin keskittyvä Click Commerce -niminen tapahtuma.
Click Commerce tulee tiedotteen mukaan tarjoamaan verkkokaupan ja -myynnin ammattilaisille ja sidosryhmille kohtaamispaikan, jonka keskiössä ovat verkostoituminen, oppiminen, parhaiden ratkaisujen löytäminen ja innovointi.
– Digitaalinen kauppa on tällä hetkellä kaupan yritysten nopein kasvukanava. Olemme vakuuttuneita, että uudenlainen kaupan tapahtuma Click Commerce tulee tarjoamaan erittäin konkreettisia case-esimerkkejä, kumppanikohtaamisia sekä vertaisoppimista, joilla yrityksen pystyvät vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin, tapahtuman ohjelmakumppani Digital Commerce Finlandin toimitusjohtaja Ville Simola sanoo tiedotteessa.
Click Commerce järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 11.–12.3.2026. Messukeskuksessa järjestetään samanaikaisesti pakkaus-, elintarvike- ja muovialan ammattilaisten PacTec, FoodTec & PlastExpo Nordic sekä horeca-alan ammattilaisten Gastro Helsinki 13.–15.3.