Helsingin Messukeskus järjestää uuden pikaruoka-, elintarvike-, hotelli- ja ravintola-alan ammattilaisille suunnatun Tastepro-tapahtuman huhtikuussa 2027.
Tapahtuman on tarkoitus tarjota mahdollisuus kohtaamisiin ja verkostoitumiseen yrityksille ja alan ammattilaisille. Tastepro on Messukeskuksen omaa tuotantoa, ja se tullaan järjestämään vuorovuosin Gastro Helsinki -messujen kanssa.
Tapahtumassa halutaan minimoida näytteilleasettajilta vaadittava ennakkovalmistelu:
– Yrityksen tarvitsee vain ilmoittaa haluamansa osastokoko ja toimittaa meille brändimateriaalinsa, minkä jälkeen me työstämme asiakkaalle valmiin smart booth -osaston. Näin jokainen Tasteprossa esittäytyvä yritys pääsee heti keskittymään olennaiseen: kaupantekoon, liidien keräämiseen ja tapaamisiin juuri oikeiden ammattilaisten kanssa, tapahtumasta vastaava liiketoimintapäällikkö Noora Haatainen kertoo.