Mainonta
I love me -tapahtuma kasvatti kävijämääräänsä huimasti
23.10.2023 9:40
Mikko Perttunen
Hyvinvoinnin, kauneuden ja muodin tapahtumalle on selvästi kysyntää.
Hyvinvoinnin, kauneuden ja muodin ilmiöitä ja ajankohtaisia brändejä esittelevä I love me -messut keräsi viikonloppuna yli 56 000 kävijää. Kävijämäärässä oli kasvua viime vuoteen nähden 47 prosenttia. Mukana oli nyt lähes 350 yritystä.
Helsingin Messukeskuksen liiketoimintapäällikkö Noora Haatainen toteaa tiedotteessa, että I love me kiinnostaa ja puhuttelee eri ikäisiä.
– Konkreettinen esimerkki I love me -ilmiöstä on se, että perjantaina ensimmäiset kävijät juoksivat sisään messuhalleihin, Haatainen kertoo.