Mainonta

Ilkka-konsernin sisälle uusi markkinointi- ja teknologiayritysten yhteenliittymä

1.10.2024 8:47
Mikko Perttunen
Tulevaisuudessa yrityksiä saatetaan tuoda mukaan myös ostoin.

Ilkka-konsernin sisällä on perustettu markkinointi- ja teknologiayritysten ekosysteemi, Summa Collective, johon kuuluvien yritysten yhteistyö mahdollistaa markkinointi- ja teknologiapalveluiden saamisen niin sanotusti yhdeltä luukulta.

Summa Collectiveen kuuluu neljä Ilkka-konsernin yritystä: markkinoinnin ja viestinnän SaaS-palveluita tarjoava Liana, B2B-yritysten strateginen markkinointikumppani Myynninmaailma, somemarkkinointitoimisto MySome sekä WordPress-palveluihin erikoistunut digitoimisto Evermade.

Ilkka-konsernin tiedotteessa todetaan, että kovassa kilpailussa erottautuminen vaatii jatkuvaa innovointia.

– Myös markkinoinnissa vahvin on se, joka käyttää voimansa oikein. Perustimme Summan, jotta asiakkaat saisivat yritystemme erikoisosaamisesta ja samalla ekosysteemin yhteistyöstä parhaan hyödyn. Ilkka-konserni on julkistanut hakevansa kasvua sekä orgaanisesti että epäorgaanisesti, joten myös uusien yritysten tuonti Summan ekosysteemiin on mahdollista, Ilkka Oyj:n markkinointi- ja teknologiapalveluiden johtaja Jarno Puutio toteaa tiedotteessa.

MAINOS