The Indie Awards -luovuuskilpailussa on ehdolla kaksi suomalaistoimistoa.
Ivalo Creative Agency on ehdolla Financial Services Campaigns of the Year 2025 -kategoriassa OP-ryhmälle suunnittelemallaan It’s never too early to start saving -kampanjalla.
Suomessa Enemmä-nimellä tuttua kampanjaa tähdittää rapartisti Jambo. Sen keskiössä on yhteistyössä tehty kappale, jossa artisti pohti rahankäyttöön ja kuluttamiseen liittyviä teemoja.
Nuorille suunnattu kampanja on osa OP-ryhmän lapsille ja nuorille suunnattua taloustaito-opetusta.
Kurio on puolestaan ehdolla sekä Best Corporate PR Campaign 2025 -kategoriassa Caverionille toteuttamallaan Finland's Energy-Wisest School -kampanjalla että FMCG Campaign of the Year 2025 -kategoriassa Fazer Confectionarylle suunnittelemallaan Fazer Remix Influencer Remix -kampanjalla.
Itsenäisiä toimistoja edustava maailmanlaajuinen Thenetworkone-verkosto järjestää vuosittain oman luovuuskilpailun verkoston yli 1 600 itsenäiselle toimistolle.
Kilpailussa palkitaan 28 kategoriaa ja osanottajia löytyy kaikilta mantereilta – tänä vuonna finaalitöitä löytyi erityisesti Yhdysvalloista ja Thaimaasta. Voittajat julkistetaan tammikuun lopulla.