Kuvakaappaus Ivalon OP-ryhmälle tekemän kampanjan esittelyvideosta
Toimistot

Ivalon ja Kurion kampanjat edustettuina The Indie Awards -kilpailussa

9.12.2024 14:37
Mikko Perttunen
Palkinnot jaetaan tammikuussa.

The Indie Awards -luovuuskilpailussa on ehdolla kaksi suomalaistoimistoa.

Ivalo Creative Agency on ehdolla Financial Services Campaigns of the Year 2025 -kategoriassa OP-ryhmälle suunnittelemallaan It’s never too early to start saving -kampanjalla.

Suomessa Enemmä-nimellä tuttua kampanjaa tähdittää rapartisti Jambo. Sen keskiössä on yhteistyössä tehty kappale, jossa artisti pohti rahankäyttöön ja kuluttamiseen liittyviä teemoja.

MAINOS

Nuorille suunnattu kampanja on osa OP-ryhmän lapsille ja nuorille suunnattua taloustaito-opetusta.

Kurio on puolestaan ehdolla sekä Best Corporate PR Campaign 2025 -kategoriassa Caverionille toteuttamallaan Finland's Energy-Wisest School -kampanjalla että FMCG Campaign of the Year 2025 -kategoriassa Fazer Confectionarylle suunnittelemallaan Fazer Remix Influencer Remix -kampanjalla.

Lue myös: Minecraftin mahdollisuudet huomattu markkinoinnissa – myös kiinteistöalan suuri toimija Caverion hyödyntää peliä koululaisille järjestetyssä kilpailussaan

Itsenäisiä toimistoja edustava maailmanlaajuinen Thenetworkone-verkosto järjestää vuosittain oman luovuuskilpailun verkoston yli 1 600 itsenäiselle toimistolle.

Kilpailussa palkitaan 28 kategoriaa ja osanottajia löytyy kaikilta mantereilta – tänä vuonna finaalitöitä löytyi erityisesti Yhdysvalloista ja Thaimaasta. Voittajat julkistetaan tammikuun lopulla.