Janni Widerholm on saanut suomalaisittain harvinaisen kovan pestin Yhdysvalloissa, sillä hänet ylennettiin kesällä maineikkaassa TBWA\Chiat\Day-toimistossa luovaksi johtajaksi, jonka vastuualueeseen kuuluvat sosiaalinen ja ansaittu media.
TBWA\Chiat\Day on kansainvälisesti tunnettu toimisto, joka tekee markkinointia monille globaaleille huipputoimistoille. Widerholm on työskennellyt yrityksen Los Angelesin toimipisteessä vuodesta 2019 lähtien Social Creative Lead -tittelillä.
Suomessa Widerholm on aiemmin työskennellyt TBWA\Helsingissä, jossa hän toimi strategina ja osakkaana.
– Olen onnekas saadessani tehdä töitä toimistolle, jonka DNA:ssa on pyrkiä kohti ideoita, jotka ansaitsevat huomionsa. Tämän päivän “ikoniset” työt ovat moniulotteisia ja monikanavaisia, ja tämä ylennys valjastaa vahvuuteni ansaitun ja sosiaalisen median saralla laajemmin asiakkaidemme käyttöön. Henkilökohtaisella tasolla koen olevani taas askeleen lähempänä tavoitteitani mitä tulee mainonnan rajojen rikkomiseen ja uuden luomiseen, Widerholm kertoo MarkkinointiUutisille.
Vaikka Widerholm on alle 30-vuotias, hän on voittanut urallaan jo useita palkintoja niin Suomessa kuin ulkomaillakin.
HS Visio valitsi Widerholmin viime vuonna alle 35-vuotiaiden tulevaisuuden tekijöiden listalle. Vuonna 2019 Vanity Fair -lehti palkitsi Widerholmin Changin Your Mind -palkinnolla. Tänä vuonna hän toimi Suomessa Grand One -kilpailun päätuomarina.