Toimistot
Jens Hård Avauksen tuloksellisesta ja omnichannel-markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi
17.9.2024 12:42
Mikko Perttunen
Hård siirtyi Avaukselle Accenturelta.
Markkinoinnin data- ja analytiikkaratkaisuihin erikoistunut Avaus on nimittänyt Jens Hårdin tuloksellisesta ja Omnichannel-markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi.
Hårdilla on yli 20 vuoden kokemus alalta, muun muassa digitaalisesta markkinoinnista, data-analytiikasta ja tekoälyvetoisista strategioista. Hän on viimeksi työskennellyt Accenturella.
– Mediateollisuudessa on meneillään muutos, jossa kaksi vuosikymmentä kestänyt riippuvaisuus kolmannen osapuolen datasta vaihtuu tulevaisuudessa ensimmäisen osapuolen dataan. Tämä muutos ruokkii markkinointistrategioita, aktivointia ja kasvua, Hård toteaa tiedotteessa.