Joonas Hokka siirtyy Ivalo Creativen strategiajohtajaksi TBWA\Helsingistä, jossa hän toimi luovana strategina ja liiketoimintamuotoilun päällikkönä. Hokka aloittaa myös Ivalon johtoryhmässä.
Ivalon tiedotteen mukaan toistakymmentä kertaa alan kilpailuissa kansainvälisestikin palkittu Hokka on toiminut uransa aikana useiden merkittävien brändien strategina mukaan lukien muun muassa Nissan, Telia ja Fortum.
Hokka kertoo, että hän pyrkii omassa tekemisessään aina tarkastelemaan isompaa systeemiä, sisäisiä ja ulkoisia vaikuttimia, ja jäsentelemään sen pienemmiksi kokonaisuuksiksi, joihin suunnittelijoiden on helpompi tarttua.
– Ivalo on näyttäytynyt minulle viime vuosina hyvin fokusoituneena toimijana alalla, joka tuntuu lähes säntäilevän sinne tänne uusien trendien perässä. Suuremman toimijan palveluksesta tullessa ymmärtää sen, miten hyvin johdettu pienempi yritys antaa yksilöille erilaiset mahdollisuudet kasvaa ammattilaisina. Mielestäni kunnianhimon taso on Ivalossa juuri oikeanlainen ja motivoiva, Hokka pohtii tiedotteessa.
Hokka on jo toinen palkittu tekijä, joka lyhyen ajan sisällä siirtyy TBWA\Helsingiltä Ivalolle. Tammikuussa art director Fredrik Stürmer siirtyi Ivalon leipiin.