EMEA-alueen Sabre Awards -palkinnot jaettiin viime viikolla. Kansainvälisessä viestinnän alan kilpailussa tuli myös suomalaismenestystä.
Caverionin ja Kurion Suomen energiaviisain koulu -kampanja palkittiin Pohjoismaiden parhaana sekä Corporate Reputation -kategorian Employer Branding -sarjan voittajana. Työ oli myös viiden finalistin joukossa taistelemassa koko kilpailun pääpalkinnosta.
Kampanjassa Caverion kutsui Suomen perus- ja ammattikoululaiset rakentamaan energiaviisaita koulurakennuksia Minecraft-pelimaailmaan.
SEK voitti yhteensä neljä sarjaa. Diakonia-ammattikorkeakoulun Romako-hankkeen Taustasta riippumatta -kampanja voitti Marketing Communications -kategorian Inclusive Marketing -sarjan, Non-corporate-kategorian Educational and Cultural Institutions -sarjan. Myös Taustasta riippumatta -kampanja oli taistelemassa kilpailun pääpalkinnosta.
SEK:n Visiti Finlandille suunnittelema Happiness Camp voitti Consumer Services -kategorian Travel & Tourism -sarjan. Lisäksi SEK:n ja Kauppapuutarhaliiton energiakriisiin liittyvä viestintä voitti Sabre IN2 -kilpailun Real-time Engagement -kategorian Crisis and Issues -sarjan.
Lue myös: Visit Finland tuotteistaa suomalaisen onnellisuuden
Myös kisassa ehdolla olleet Netprofile, Brunnen Communications ja Ahjo Communications jäivät ilman palkintoja.
Lue myös: Euroopan Sabre Awardseissa SEK:lle kuusi ja Netprofilelle neljä finaaliehdokkuutta
Muokattu 26.4. klo 10.12: Lisätty SEK:n ja Kauppapuutarhaliiton palkinto.