Jo lähes 20 vuotta Turussa toiminut markkinointiviestintään ja -teknologiaan keskittyvä luova toimisto Panic Marketing Oy ostaa samassa kaupungissa toimivan Digimaailma-tuotemerkin alaisuudessa olevan liiketoiminnan, toimisto tiedottaa.
Molemmat yritykset toimivat vahvasti digimarkkinoinnin parissa. Digimaailman osaamisella Panic Marketing vahvistaa muun muassa viestinnän palveluitaan.
– Tämä liiketoimintakauppa oli strateginen päätös, jolla vahvistamme asemaamme mainos- ja viestintäpalveluiden tuottajana sekä markkinointiteknologian kehittäjänä tulevaisuudessa. Kauppa vahvistaa liiketoimintaamme ja hallitusosaamistamme, ja samalla se mahdollistaa uudet työntekijärekrytoinnit, kertoo Panic Marketingin hallituksen puheenjohtaja Ismo Kauppinen (kuvassa oikealla) tiedotteessa.
Panicin Marketingin hallitukseen astuu yhdistymisen myötä Mikko Rantanen (vasemmalla), joka on turkulainen sarjayrittäjä.
– Päätös yhdistää voimat oli helppo, vaikka prosessi vei kokonaisen vuoden. Itseäni kiinnostaa erityisesti Panicin kaupallisen konseptin kehittäminen niin viestintä- kuin teknologiapuolelle, Rantanen nostaa esiin.
Yritys aikoo seuraavaksi kasvattaa henkilöstöään.
– Rekrytointisuunnitelmat ovat ykkösprioriteetti, ja olemme rekrytoimassa nyt lyhyessä ajassa useita alan huippuammattilaisia. Tarjoamme työntekijöille työympäristön, jossa pystyy vaikuttamaan koko työyhteisön ja yrityksen kasvuun sekä kehittymiseen. Työnteko pitää olla tekijälle merkityksellistä ja palkitsevaa, Kauppinen korostaa.
Panic Marketing on tehnyt ja tekee yhä yhteistyötä merkittävien brändien kanssa. Niitä ovat muun muassa Haribo, Grano, Power, Varta ja Adlibris.