Kaleva Media on tiedottanut yhtiöittävänsä markkinointipalvelunsa huhtikuun alusta alkaen Kolmas Polvi Oy:hyn. Markkinointitoimiston toimitusjohtajana aloittaa Anna Kärävä, joka on työskennellyt aiemmin Kalevan brändi- ja kulttuurijohtajana.
– Anna Kärävä on toiminut pitkään markkinoinnin ja viestinnän eri tehtävissä. Hän nosti yhtiömme markkinoinnin seuraavalle tasolle ja tätä haluamme tarjota nyt myös muille. Olemme jatkossakin asiakkaidemme kokonaisvaltainen markkinoinnin kumppani, mutta eriytämme nyt markkinoinnin suunnittelupalvelut omaan yhtiöönsä voidaksemme palvella paremmin asiakkaidemme tarpeita, kertoo Kaleva Median toimitusjohtaja Juha Laakkonen tiedotteessa.
Kolmas Polvi korostaa paikallisuuden merkitystä rakentamalla yritysten tuotteista ja palveluista sankaritarinoita.
– Paikallisten tuotteiden ja palveluiden kysyntä kasvaa ja ihmiset haluavat, että heidät nähdään entistä enemmän yksilöinä. Markkinoijan näkökulmasta tämä tarkoittaa sitä, että syvä paikallisymmärrys on avain ihmisläheisempään markkinointiin ja merkityksellisempiin kohtaamisiin, sanoo tuore toimitusjohtaja Anna Kärävä tiedotteessa.
– Meiltä suomalaisilta puuttuu edelleen ripaus rohkeutta luottaa itseemme ja erottua massasta. Tarvitsemme lisää paikallisia sankaritarinoita ja tekoja. Meidän sankaritekojemme kaava on yksinkertainen: suunnittelemme ja toteutamme datan ja tutkimusten pohjalta erottuvia ja paikallisiin ihmisiin vetoavia markkinointitekoja, Kärävä jatkaa.
Kolmannen Polven päätoimipaikka sijaitsee Oulussa, mutta toimistolla on lisäksi sivupisteet Helsingissä ja Rovaniemellä. Toimisto työllistää tällä hetkellä reilut 20 henkilöä.