Terraviestinnän uuden johtoryhmän muodostavat toimitusjohtaja Mikko Saastamoinen (vas.), Sanna Laakkonen, Mikko Mielikäinen, Satu Summa, Kimmo Koivikko ja Petri Läntinen. Kuva: Terraviestintä
Toimistot

Kolme yritystä fuusioitui B2B-viestintään erikoistuneeksi Terraviestinnäksi

25.10.2024 8:49
Mikko Perttunen
Uusi yritys jatkaa myös kahden oman verkkomediansa kehitystä.

Farmit Website Oy, Fokus Median sisältömarkkinointiyksikkö SISU ja Hube Helsinki Oy ovat fuusioituneet. Uuden yrityksen nimi on Terraviestintä Oy.

Asiakas- ja sidosryhmäviestintään erikoistuvalla yrityksellä on isoja asiakkuuksia metsä-, lääke- ja rakennusteollisuudessa, maataloudessa, autokaupassa sekä pankki- ja vakuutusalalla.

Terraviestinnällä on myös kaksi omaa verkkomediaa.
MAINOS

Terraviestinnässä työskentelee 15 viestinnän ammattilaista. Yrityksen arvioitu liikevaihto vuodelle 2024 on noin 2,3 miljoonaa euroa.

Yrityksellä on useita kansainvälisiä palkintoja asiakasjulkaisujen toteutuksista. Esimerkiksi Metsä Fibren Timber-asiakaslehti palkittiin lokakuussa 2023 Folio Ozzie Awards -kilpailussa New Yorkissa yli tuhannen ehdokkaan joukosta parhaana vuosijulkaisuna. Lisäksi se sai kunniamaininnan paras lehtiuudistus -sarjassa.

Terraviestinnällä on myös kaksi omaa verkkomediaa, Farmit ja Agrimedia.

Farmit julkaisee kumppanisisältöä maatalousalan yrityksille ja Agrimedia on tilattava verkkomedia, jonka kohderyhmänä ovat niin ikään maatalousalan yritykset.

– Tavoitteemme on nostaa maatalouden ja ruuantuotannon arvostusta Suomessa. Aiomme panostaa molempiin verkkomedioihin tuottamalla niihin enemmän sisältöä, jotta tavoite saavutetaan, toimitusjohtaja Mikko Saastamoinen kertoo tiedotteessa.

MAINOS
MAINOS