Suomalainen digitaalisen myynnin konsulttitalo Columbia Road onnistui kasvattamaan toimintaansa viime vuonna. Yrityksen liikevaihdossa nähtiin jopa 26 prosentin kasvu edellisvuodesta. Liikevaihto oli nyt 11,2 miljoonaa euroa.
Columbia Roadin liiketoiminnasta Suomessa ja Ruotsissa vastaava konsernijohtaja Sirkka-Liisa Rotinen kertoo, että yritys sai hyötyä muun muassa koronapandemiasta, sillä kriisi pakotti monet yritykset digitalisoitumaan.
– Olemme huomanneet, että korona on herättänyt B2C-toimijat, mutta erityisesti myös B2B-yritykset nopeasti digitalisoimaan myyntiään. Yleisellä tasolla voidaan puhua myynnin digitaalisesta transformaatiosta muun muassa digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan avulla, Rotinen sanoo tiedotteessa.
Asiakkailleen muun muassa digimarkkinointipalveluja ja kasvuhakkerointia tarjoava Columbia Road tavoittelee rajua kasvua myös tulevina vuosina. Tavoitteena on tehdä jo vuonna 2025 yli 30 miljoonan euron liikevaihto.
Columbia Road kuuluu suomalaiseen Futurice-konserniin.