Nsight
Toimistot

Konsulttitoimisto Nsight hankki kokemusta Salomaa Yhtiöiden ja Avidlyn riveistä

21.11.2022 11:10
Toni Rajamäki
Tommi Pelkonen ja Heidi Vidgren tuovat toimistoon kovan luokan osaamista.

Tutkimus- ja konsultointitoimisto Nsight kertoo vahvistaneensa rivejään Tommi Pelkosella ja Heidi Vidgrenillä, jotka tuovat taloon kovan luokan markkinointiosaamista. Molemmilla heistä on pitkä kokemus konsultoinnin ja tutkimuksen parista.

Pelkonen on työskennellyt yli 25 vuotta Suomessa, Amsterdamissa ja Budapestissa muun muassa Googlen, SEKin, Finpron, Franticin ja Satama Interactiven strategiajohdon, brändikehityksen, markkinoinnin, myynnin ja digitransformaation neuvonantajana ja konsulttina. Viimeiset kolme vuotta hän työskenteli Salomaa-yhtiöiden kaupallistamisen konsulttiyrityksen Proof Advisoryn yhtenä perustajista ja vanhempana konsulttina.

Vidgren puolestaan on työskennellyt 20 vuotta monipuolissa tehtävissä vastaten tutkimusprojekteista eri toimialoille Suomessa ja kansainvälisesti sekä kuluttaja- että yritysasiakaskohderyhmissä. Hän tuli Nsightiin markkinointiteknologiatoimisto Avidlysta, jossa hän vastasi tutkimukseen ja asiakasymmärrykseen liittyvistä palveluista.

MAINOS

– Nsightissa minut vakuutti erityisesti koko yrityksen monipuolinen, poikkitieteellinen ja laaja-alainen osaaminen ja innostava ihmisyyttä korostava kulttuuri. Tutkimustyössä kiteyttäminen on ihan ydinasia, ja tämä tiimi todellakin osaa paneutua kaupallisuuden ydinasioihin. Ihmisymmärrys on juuri se asia, millä kaupallinen menestys luodaan tässä turbulentissa markkinatilanteessa, Pelkonen perustelee siirtoaan.

– Hain urallani sellaista tiimiä, jossa voin sekä kehittyä että kehittää menetelmäosaamista ja tutkimustiedon hyödyntämistä. Nsightin kohdalla minut vakuutti kaupallisen osaamisen kytkeytyminen saumattomasti syvään menetelmäosaamiseen laadullisessa ja määrällisissä tutkimusmenetelmissä sekä kovassa numeerisessa mallintamistyössä. Nsightin monipuolinen tiimi ja työskentelymalli takaavat sen, että tieto muuttuu yritysten arjessa konkreettisiksi liiketoimintaa kehittäviksi toimenpiteiksi, sanoo puolestaan Vidgren.

Lähde: Nsightin tiedote

MAINOS
MAINOS