MAINOS: Videolle Videotoimisto
Millainen videomainos toimii YouTubessa? Katsooko kukaan viittä sekuntia pidemmälle? Tekeekö perinteisellä tarinankaarella enää mitään? Näitä asioita käsitellään Videolle videotoimiston hostaamassa uudessa Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -videosarjassa, jossa kuukausittain kolme markkinointialan ammattilaista arvioi viisi videomainosta Suomen katsotuimpien YouTube-mainosten listalta.
Kuukauden vähiten skipattujen sekuntien kolmannessa jaksossa strategiajohtajat Juha Halmesvaara (Dentsu) ja Teemu Suutari (OMD) pureskelevat viisi muita paremmin suoriutunutta YouTube-mainosta ja sulattelevat katselukokemuksen puolestamme. Mikä on kiroilun voima? Miten toimii Kuukauden vähiten skipattujen sekuntien historian ensimmäinen järjestömainos? Kuinka samoilla linjoilla kilpailevien toimistojen strategit ovat? Nasauta jakso auki ja nauti!
Haluatko mukaan kuukausittain vaihtuvaan asiantuntijaraatiin tuleviin Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -jaksoihin? Mietityttääkö miten arvioitavat mainokset on valittu? Haluaisitko antaa kehitysehdotuksia? Lue lisää Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -konseptista Videolle blogista.
Jaksossa arvioidut mainokset:
Prisma - AT - Spring/Summer 2021 Collection out now
Gigantti - Eero vs ATK Trailer
Verkkokauppa.com - Luolaihmiset - Hessu
TEKIJÄN ESITTELY
Tapio Haaja, Päävideostrategi & kehitysjohtaja, Videolle
Tapiolla on 20 vuoden kokemus digitaalisesta videosta ja markkinoinnista. Ennen Videolle videotoimistoon siirtymistään Tapio toimi MTV:llä mtv-videopalvelun (ent. Katsomo) vetäjänä. Tämän lisäksi Tapio on toiminut MTV:llä videokehityspäällikkönä, perustanut MTV videoverkoston sekä edistänyt koko suomalaista videomarkkinointia IAB:n videotyöryhmän puheenjohtajan roolissa.
Lue sarjan edelliset jutut ja katso jaksot: