Charanjeet Dhiman / Unsplash
Digitaalisuus

LeadDeskin uudella sovelluksella käyttäjät voivat puhua puheluita ja lähettää tekstiviestejä Salesforcen CRM-järjestelmässä

23.1.2023 16:50
Satu Hurme
LeadDesk Talk -sovellus hyödyntää pilvipohjaista puhelualustaa, joka mahdollistaa hyvälaatuiset puhelut ympäri maailmaa.

Suomalainen ohjelmistoyhtiö LeadDesk tiedotti viime viikolla uuden puhelu- ja viestisovelluksen tuotejulkistuksesta. LeadDesk Talk on suoraan Salesforcen CRM-järjestelmässä käyettävä palvelu, jolla voidaan soittaa ja vastaanottaa puheluita sekä lähettää tekstiviestejä CRM-järjestelmässä oleville kontakteille.

– Salesforce-sovellus tuo LeadDeskin telco-alustan yhä laajemman asiakaskunnan käyttöön. Alustaa käytetään jo yli 60 maassa. Alustamme on helposti integroitavissa muihin järjestelmiin, joten natiivitason Salesforce-sovelluksen kehittäminen ei ollut teknisesti iso askel, kertoo LeadDeskin VP of Engineering Jarno Tenni tiedotteessa.

MAINOS

Salesforcen markkinaosuus CRM-järjestelmistä on lähes neljännes. LeadDeskillä uskotaan, että LeadDesk Talkin yhteensopivuus Salesforcen järjestelmän kanssa tuo yritykselle tunnettuutta.

– Salesforce on erittäin näkyvä toimija. Uskommekin, että LeadDesk Talk -sovelluksesta tulee hyvin suosittu. Se tulee avaamaan myyntitiimeillemme paljon uusia ovia, sanoo LeadDeskin toimitusjohtaja Olli Nokso-Koivisto tiedotteessa.

LeadDesk tarjoaa pilvipohjaisia palveluita asiakaspalvelun ja myynnin tarpeisiin. Vuonna 2021 yrityksen liikevaihto oli lähes 25 miljoonaa euroa, josta ulkomaisen liikevaihdon osuus oli reilu 60 prosenttia.

Lue myös:

Suomalaisyritys teki mullistavan uudistuksen: CRM-järjestelmä voidaan nyt integroida suoraan mobiilipuhelinverkkoon

MAINOS
MAINOS