Tapahtumatoimisto Liwlig on tuonut Triplan kauppakeskukseen showroomin, joka yhdistää fyysisen ja digitaalisen asiakaskokemuksen.
Liwlig Space Odyssey 2025:n kerrotaan olevan demonstraatio brändin, tarinankerronnan ja teknologian yhteispelistä. Tilassa esitellään muun muassa ratkaisuja yritysten omiin showroomeihin, toimistotiloihin, messuille tai tuotedemoihin ja -esittelyihin.
– Brändien, jotka eivät tyypillisesti hyödynnä kivijalkaliikkeitä tai fyysisiä tiloja asiakaskohtaamisissa, voi olla vaikea hahmottaa sitä, miten he voisivat niistä hyötyä ja mitä kokemuksellisuus voisi heidän tapauksessaan tarkoittaa, Liwlig Finlandin kokemuksellisten tilojen liiketoimintajohtaja Salla Komulainen kertoo tiedotteessa.
Komulainen toteaa, että nykyiset trendit vähittäiskaupan tiloissa ja B2B-myynnissä korostavat osallistavien, immersiivisten kokemusten merkitystä.
– Triplaan rakennettu Space Odyssey -showroom on taidonnäytteemme tämän kaltaisten toteutusten mahdollisuuksista. Kokemukset ovat mahdollisuuksia niin B2B- kuin B2C -brändeille ja ne tarjoavat uudenlaisen ulottuvuuden brändikohtaamiseen ja brändiin sitoutumiseen. Kokemuksellinen tila yhdistää parhaimmillaan digitaalisen ja perinteisen asiakaskokemuksen parhaat puolet, joka on tämän päivän uusi musta, Komulainen toteaa.
Liwligin toteutus on nähtävillä Triplassa kutsuvieraille ensi viikon perjantaihin saakka. Kahden viikon aikana noin 50 asiakasyritystä pääsee kokemaan Showroomin.