Vuokra-asuntoja tarjoava Lumo-kodit uudisti markkinointiviestintäänsä ja pyrkii nyt murtamaan vuokra-asumiseen liittyvien sisältöjen kliseitä. Toimistokumppaniksi valitun Vapan kanssa yritys aikoo nyt rakentaa Lumo-kodeista kaupunkielämää henkivää lifestylebrändiä.
Vuokramarkkinoilla sisällöt ovat perinteisesti keskittyneet kotiin ja asumiseen, mutta Lumo haluaa tehdä asioita nyt uudella tavalla.
Asumisen sijaan Lumo haluaa puhua kokonaisvaltaisemmin elämisestä. Lumo-kotien uudet lifestyle-sisällöt tuovat esiin arjen pieniä suuria nautintoja, vinkkejä, elämyksiä sekä yhteisöllisyyttä.
Ensimmäisissä uudistetuissa sisällöissä on muun muassa kurkattu Lumo-kotilaisen lempikulmiin ja kerrottu vinkkejä päivätreffikohteisiin Vantaalla. Uusilla sisällöillä Lumo puhuu laajemmin myös kestävistä kaupungeista ja asumisesta sekä tarttuu ajankohtaisiin trendeihin ja ilmiöihin.