Suomalainen Luxid Group nappasi voiton peräti kolmessa kategoriassa vuoden 2024 Global Social Media Awardseissa:
Best use of LinkedIn: Luxid & Atea Finland – LinkedIn reimagined: Atea’s strategic blueprint for B2B excellence
Most impactful social media campaign: Luxid & MSD Finland – Go see a doctor
Best long-term strategic use of social media: Luxid & Outokumpu – Lead gen excellence in B2B manufacturing
– Olemme ylpeitä ja kiitollisia saamastamme tunnustuksesta. Sen saaminen todistaa, että pitkäjänteisellä kumppanuudella, innovatiivisilla markkinointistrategioilla ja oikein kohdennetuilla sisällöillä voi erottautua kilpailijoista ja tuottaa huomattavaa lisäarvoa, sanoo Luxid Groupin toimitusjohtaja Pasi Voho.
Luxid Group on kansainvälinen digitaalisen markkinoinnin toimisto, joka tarjoaa palveluita B2B-yritysten markkinoinnin tueksi. Luxid Groupin toimistot sijaitsevat Helsingissä, Turussa, Lontoossa ja Austinissa. Luxidin portfoliosta löytyvät muun muassa Amazon Web Services ja Outokumpu.
Global Social Media Awards on vuosittain järjestettävä kansainvälinen kilpailu. Tänä vuonna voittajia olivat valitsemassa muun muassa Pankaj Pilaniwala Googlelta, Rachael Courtney Virgin Mediasta ja Abbi McGrecor Barclaysilta.