Kuva: MLL
Viestintä

Maanantaina nimettiin lisää suomalaisfinalisteja Cannes Lionsiin

17.6.2024 11:59
Mikko Perttunen
Suomalaistyöt kisaavat Creative B2B- ja Creative Data -sarjoissa.

Maanantaiaamuna Cannes Lions -shortlistoilta löytyi kaksi uutta suomalaiskampanjaa, jotka kisaavat voitosta Ranskassa.

TBWA\Helsingin Screen-yksikön ja Fortumin yhteistyössä toteuttama Fishheart-kalatieinnovaation viestintä on ehdolla Creative B2B -sarjan Corporate Purposes & Social Responsibility -kategoriassa.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton vaarallisten somehaasteiden varoitusjärjestelmä on puolestaan ehdolla Creative Data -sarjan Social Data & Insight -kategoriassa. Myös tämän suunnittelusta vastasi TBWA\Helsinki.

Lue myös: MLL:n uusi varoituspalvelu hälyttää vaarallisista somehaasteista vanhemmille tekstiviestitse

MAINOS