Chuttersnap / Unsplash
Mainonta

Markkinointilogistiikkayritys Velox osti suoramarkkinointiyritys Pro Mail Oy:n

8.2.2024 9:11
Mikko Perttunen
Toimitusjohtaja: ”Monet kilpailijoista ovat jättäytyneet kokonaan pois pelistä.”

Suomalainen markkinointilogistiikkayritys Velox on ostanut espoolaisen suoramarkkinointiyritys Pro Mail Oy:n. Yhdistymisen myötä Velox kasvaa kuuden miljoonan euron liikevaihtoluokkaan.

– Velox on pitkäjänteisesti investoinut alan osaajiin, järjestelmiin, ohjelmistoihin ja verkkopalveluihin. Pro Mail on menestynyt erityisesti tuotanto-osaamisensa kautta. Veloxin pääfokus on tällä hetkellä jatkuvien palveluiden tuottamisessa, ja nyt saamme joukkoomme lisää huippukokemusta myös projekti- ja kampanjatoteutuksista. Yhdistymisen myötä pystymme siis tuottamaan monipuolisempia palveluita entistä laajemmalla asiantuntijaporukalla, toimitusjohtaja Markus Autio iloitsee tiedotteessa.

Veloxin päähuomio on jatkossakin markkinointilogistiikan palveluissa eli yritysten erilaisten fyysisten markkinointimateriaalien hallinnassa, mutta uusi osaaminen luo aina uusia mahdollisuuksia. Materiaalipuolella vahvistusta saadaan esimerkiksi erityyppisiin projektiluontoisiin pakkaus- ja kasaamisprosesseihin. Merkittävänä lisänä ovat myös suuren volyymin massapostitukset.

– Ulkoistettu kirjeiden postitus suurille kohderyhmille on yhä harvinaisempaa, ja monet kilpailijoista ovatkin jättäytyneet kokonaan pois pelistä. Siksi on valtava kilpailuetu, että voimme jatkossa toteuttaa massiivisiakin kampanjoita nopeasti ja järkevään hintaan. Aiemmin saatoimme tarjota joidenkin satojen kappaleiden eriä. Nyt puhutaan sadoista tuhansista, Autio kehuu.

MAINOS
MAINOS
MAINOS